Je website hoeft niet state of the art the zijn. Je hoeft er geen prijzen mee te winnen, je wilt er klanten mee winnen. Dat wil trouwens niet zeggen dat je website dan automatisch lelijk wordt hoor. Natuurlijk draait het uiterlijk mee, maar het gaat vooral om de inhoud (echt!). Je website moet helder zijn. En gebruiksvriendelijk.

Een tool voor leads

Je wilt een website waar je trots op kan zijn. Waar je met een gerust hart mensen naartoe verwijst. Of het nou iemand van een netwerkborrel is of die nieuwe connectie op LinkedIn.

We horen vaak dat bedrijven hun website zien als een “online visitekaartje”. Maar om aan meer klanten te komen, heb je meer nodig dan wat leuke plaatjes en een toepasselijk tekstje. Je wilt een website die voor je werkt. Een tool die voor leads zorgt, waardoor jij je focus ergens anders op kunt richten.

Klanten die bij je passen

Een algemene website trekt algemene klanten aan. Maar die wil je niet. Je wilt klanten die bij jouw bedrijf passen. Waar het leuk werken voor is. En die gewoon goed betalen.

Om die aan te trekken moet je stoppen met bescheiden, algemeen en verlegen zijn. Laat jezelf zien. Vertel in je eigen woorden wie jullie zijn en welk resultaat je voor jullie klanten kunt bereiken. We helpen daarbij door altijd eerst naar de kernwaarden en branding te kijken voor we aan de website beginnen.

Van groot belang

Er kan nu zoveel meer met je website, het is zonde als je die kansen laat liggen. Dat een stevige website met een sterke uitstraling van groot belang kan zijn, ontdekte ook Hannelore Kron van Dutch Vitamins:

“Buro Staal luistert goed, had slimme ideeën, was écht betrokken, en wist zo een design op te leveren dat waanzinnig lekker aansloot bij mijn huisstijl en bij mijn wensen. Toen mijn website live ging, heb ik daar veel nieuwe klanten door gekregen. Omdat mijn bedrijfsuitstraling eindelijk past bij wie ik ben, en bij wat ik doe voor mijn klanten.”

Is jouw bedrijf klaar om kleur te bekennen met een onderscheidende website die leuke klanten aantrekt? We laten je graag zien waar je kansen liggen!

Wil jij je bedrijf laten groeien?
  • Krijg je te weinig nieuwe klanten?
  • Is marketing een ondergeschoven kindje?
  • Heb je een strategie of doe je gewoon maar wat?
  • Wil je een volgende stap zetten, maar weet je niet waar te beginnen?
Schrijf je nu in voor onze GROEIambities

Je ontvangt twee keer per week een online marketing tip in je mailbox die je helpt je groeiambities te realiseren.

Goed gedaan!
Je hebt je eerste stap op weg naar groei gezet!

Hè gatver, weer zo'n cookiemelding ...

Sorry! Deze website gebruikt geanonimiseerde analytische cookies. We willen ook graag onze marketing cookies in je browser opslaan. Daarmee help je ons de website beter te maken en ons aanbod nog beter af te stemmen. Vind je dat oké? Klik dan op "Tuurlijk!". Meer over de cookies op onze website kun je lezen in onze privacy verklaring.