Klantcases.
Waar lopen andere bedrijven tegenaan? En hoe hebben wij hen daarbij geholpen? Dat lees je in deze klantcases.
Pieter Reinhart van IJsselmeerzeilers wilde dat zijn site meer reserveringen zou opleveren. We hebben dus eerst een conversie optimalisatie scan uitgevoerd. Op basis daarvan hebben we onder meer de site overgezet naar een ander WordPress thema. Dat thema was meer gestroomlijnd en had meer mogelijkheden. Hierdoor kon het aantal plug-ins worden verminderd. De site laadt nu in minder 2 seconden. Daarnaast worden bezoekers nu op een logischere manier van de eerste kennismaking naar de gewenste reservering geleid. Met een steady stroom reserveringen als gevolg.
Voor Duijvestijn Tomaten maakten we een sappige nieuwe website. Het bedrijf heeft heel veel te vertellen en veel verschillende doelgroepen. En die willen allemaal snel en soepel hun doel op de website kunnen bereiken. Na een beetje puzzelen met post-its vonden we een slimme structuur. En alle indrukwekkende innovaties mogen lekker shinen. Met de nieuwe site is het aantal informatie aanvragen gestegen en deze komen nu grotendeels direct in de juiste inboxes terecht. Ook komen er meer bezoekers uit het buitenland een kijkje nemen.
Blue Radix levert data gedreven diensten waarmee kassen autonoom bestuurd kunnen worden. Wij mochten de site voor dit nieuwe bedrijf ontwikkelen. We begonnen met een intensieve strategie sessie. Daarin hebben we de meest logische opbouw van de content bepaald. Op basis van het brand book hebben we een frisse look & feel ontworpen. Het resultaat mag er zijn. Een site waar het team trots op is. En binnenkort hopen we data gedreven resultaten te kunnen delen.
Voor Sabien Engelenburg, eigenaar van het merk ENGEL. en de webshop Engelpunt.nl ontwikkelden we een WooCommerce webshop. Haar Magento 1 webshop werd niet meer ondersteund en Magento 2 bleek meer gericht op grote e-commerce concerns. Ze vond in WooCommerce een goed alternatief dat zowel voor haar als haar klanten gebruiksvriendelijk is. Ook geeft het haar meer ruimte om de visie en het verhaal achter het merk ENGEL. te vertellen. Door Corona is het lastig om het resultaat in harde cijfers te onderbouwen, maar ze heeft vanuit haar netwerk en klanten veel positieve reacties ontvangen.
Is jouw bedrijf toe aan een website die de juiste klanten aantrekt? Laten we sparren!