E-mailroutering voor je formulieren

Eerder schreven we over hoe je de ideale klantgerichte contactpagina kunt maken. Daarin schrijven we dat je een formulier kunt maken en deze, afhankelijke van het onderwerp, naar verschillende e-mailadressen kunt laten sturen (= e-mailroutering). Leuk natuurlijk om zoiets te droppen, maar we vonden dat we je dan ook uit moesten leggen hoe dat werkt. […]

Gedrag je koninklijk op je website wat betreft de AVG

De klant is koning dus vraag je netjes om toestemming*

* En misschien ook omdat je je aan de wetgeving wilt houden en het risico op een boete wilt uitsluiten. Na ruim een jaar zoeken hebben we eindelijk een oplossing gevonden die je website écht AVG-proof maakt. We bieden deze oplossing aan in samenwerking met De Functionaris. Jurist Leonard van der Leeden van De Functionaris […]

Onderdelen ideale contactpagina website

De ideale, klantgerichte contactpagina in drie stappen

De contactpagina op een website is vaak een ondergeschoven kindje. Terwijl het eigenlijk de belangrijkste pagina op je website zou moeten zijn. Je wilt immers dat potentiële klanten contact met je opnemen. Veel verder dan het plaatsen van adresgegevens, een contactformulier en een Google Maps kaartje komen veel bedrijven toch niet. Ik hoor je denken […]

Check de website afmetingen met deze tools

Website afmetingen

‘Vroeger’ hoefde je als webdesigner weinig rekening te houden met de afmetingen van het beeldscherm waar een website op bekeken werd. Alleen een computer beschikte over internet en elk beeldscherm had zo’n beetje dezelfde grootte. De laatste jaren is hier een enorme ontwikkeling in geweest. Computers zijn er tegenwoordig in allerlei maten, maar ook andere apparaten beschikken […]

Blik op de toekomst: een mobiele website

Je wilt op je mobiel even snel het adres opzoeken van het bedrijf waar je straks een afspraak hebt. De site heb je zo gevonden, maar er is geen mobiele website beschikbaar, dus moet je de pagina pinchen* om op de ‘contact’-button te kunnen klikken. De website laadt de contactpagina en je moet weer pinchen om […]

Wijs bezoekers de weg met een effectief website menu

Steeds vaker merk ik dat klanten ‘duidelijk’ en ‘overzichtelijk’ als eerste punten noemen als ik vraag aan welke eisen hun website moet voldoen. Begrijpelijk, want uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat een bezoeker binnen 10 seconden beslist of hij/zij op de website blijft of deze weg klikt. Het is dus belangrijk om in één oogopslag te […]

Meer terugkerende bezoekers op je website

Als je een website of blog hebt, wil je graag meer bezoekers. Meer bezoekers, betekent een groter bereik, grotere bekendheid en meer kans op extra inkomsten. Hoeveel bezoekers je ook krijgt, het kunnen er altijd meer worden. En het liefst wil je dat die bezoekers niet één keer je website bezoeken, maar meerdere keren, zodat […]