Strategiegesprek aanvragen

We gaan dolgraag met je in gesprek over je website, je huidige marketingsysteem en wat er beter kan!

Online marketing is een ruim begrip. Er komen steeds nieuwe toepassingen bij en bestaande toepassingen ontwikkelingen zich razendsnel. Zie dat allemaal maar eens bij te houden …

De spil van het proces is wat ons betreft jullie website. Als die niet op orde is, zijn alle overige inspanningen sowieso weggegooid geld. Komen er wel genoeg bezoekers op jullie website? Kunnen zij vinden wat ze zoeken? Is de site überhaupt wel snel genoeg? En duidelijk genoeg?

Zoveel vragen …

En dan zijn er ook nog zoveel goeroes die claimen het wiel uitgevonden te hebben waarmee je in no time slapend rijk wordt. En trainingen die je kunt volgen om zelf te leren hoe je je online marketingproces kunt inrichten.

Maar jouw tijd is beperkt. En je hebt nog zoveel andere dingen te doen. Moet je die training wel gaan volgen? Of wordt het misschien tijd om dingen uit te besteden?

Zo denkt Pieter van IJsselmeerzeilers.nl erover:

“Ik heb zelden tijd om zelf de statistieken in te duiken. Daarom is het fijn dat Buro Staal dat af en toe doet. Ze denken actief mee, zien verbeterpunten en stellen oplossingen voor.”

Maar maak je geen illusies, bij ons is het ook echt niet vanzelf gegaan. We hebben talloze online trainingen gevolgd variërend van Facebook adverteren tot conversie optimalisatie voor je website. We hebben duizenden artikelen gelezen en YouTube tutorials bekeken. We hebben verschillende systemen gebruikt, experimenten gedraaid en fouten gemaakt.

Ook wij hadden websites die niets opleverden. In de 10 jaar dat we bezig zijn is dit onze 3e website. Waar de eerste website niets opleverde, doet deze website dat wel. Leads. Keiharde leads. En doordat we blijven testen en analyseren, worden het er steeds meer en blijven we als bedrijf groeien.

Staan jullie als bedrijf stil? Komen er geen leads via de website binnen? Dan is het tijd voor een Knelpunten, Kijkcijfers & Koers mini-traject.

Wat je krijgt

1. Een online strategiegesprek met een van onze experts

Je duikt samen met een van onze experts 30 minuten lang in jullie online marketingproces. Wat gaat er goed? Waar gaat het compleet mis? Wat kan er beter? 

2. Een uitgewerkte analyse

Wij werken het gesprek uit in een analyse (inclusief statistieken en screenshots) zodat je een tastbaar document hebt met de status van jullie online marketingproces.

3. Advies over jullie marketingproces

De analyse vullen we aan met ons advies over het verbeteren van jullie online marketingproces. Van laaghangend fruit tot lange termijn.

Annemieke Vermeulen

Eigenaar / Digital Designer

Rosanne van Staalduinen

Eigenaar / Strateeg

Sander Volbeda

CRO-specialist

Het gaat er niet om dat je de mooiste, meest nieuwe website heb met alle meest recente innovaties. Je hoeft er geen prijzen mee te winnen. Je moet er leads mee aantrekken. 

En eerlijk… leads aantrekken is gewoon hard werken. Best logisch ook: je wilt mensen die nog nooit van jullie gehoord hebben overtuigen om contact met jullie op te nemen. Dat doen ze niet zomaar. Je moet dus eerst laten zien wat je waard bent. En dan kom je er niet vanaf met een website die alleen als online visitekaartje dient. Je hebt een duidelijke strategie nodig, je moet er hard voor werken en je moet waarde bieden. Oeps, hebben we nu de niet-zo-geheime-formule verklapt?

Hoe fijn zou het zijn als jij je gewoon op je werk kunt storten en er achter de schermen een continu proces bezig is dat nieuwe leads aanbrengt? Hoeveel rust zou dat geven? Hoeveel impact zou het op jullie business hebben? 

En ja, je moet wel even door buffelen om dat hele proces op te zetten. En daar kunnen wij je mee helpen door te starten met een Knelpunten, Kijkcijfers & Koers mini-traject.

KOST DAT DAN?

Normaal 237 euro

Nu – speciaal voor jou als gebruiker van onze flowchart – 147 euro

Wat je gaat ontdekken

Weet je wat het is ..

…soms zit de winst ook gewoon in kleine dingen. Een website kan je namelijk niet alleen leads en omzet opleveren, maar ook tijd en daarmee geld besparen. Misschien doet jullie website het wel al hartstikke goed qua bereik, maar blijven de verkopen achter. Of misschien is dit allemaal wel in orde maar zijn er bepaalde systemen nog niet aan elkaar gekoppeld waardoor het proces nog niet optimaal geautomatiseerd is. 

Hier liep Jan Duijndam van Quiz Brothers ook tegenaan. Het kopen van een pubquizpakket op hun website was erg omslachtig. Resultaat? Nauwelijks verkopen. Tot Jan bij ons aanklopte:

“Onze pakketten worden nu online besteld en direct afgerekend. Dit bespaart ons veel handelingen en daardoor een hoop tijd en werk! Met deze groei in het aantal aanvragen en in de omzet, verwacht ik dat ik de investering snel terugverdien."

Zo simpel kan het dus zijn.

Ben jij benieuwd waar de gaten in jullie online marketingsysteem zitten? Meld je dan nu aan voor een Knelpunten, Kijkcijfers & Koers mini-traject. 

Yes, dit wil ik

  • € 0,00