In 5 fases naar een data-gedreven proces dat wèl klanten oplevert.
Jullie hebben al veel tijd, geld en energie in jullie website gestoken. Hij past helemaal bij jullie corporate branding en laat precies zien wat jullie voor klanten kunnen betekenen. Prima resultaat dus!
Of toch niet?
Als ‘het bouwen van een goede website’ het doel was, dan is het resultaat inderdaad prima. Lekker houden zo, niets meer aan doen.
Maar dat was niet het doel hè? Laten we eerlijk zijn: die website moet gewoon leads genereren en knaken opleveren. En dat doet ie nu niet. Bezoekers blijven anonieme bezoekers en worden geen concrete leads. En daar balen jullie van. Terecht.
De waarheid is dat het ideaalplaatje niet bestaat. Dat plaatje waarbij je vanaf een tropisch eiland in je hangmat in 4 uur per week duizenden leads via je website binnenhaalt. Vergeet dat dus gewoon maar gelijk.
Leads generen is hard werken. Maar hé, daar ben je niet vies van toch? Daarom hebben we een stappenplan voor je gemaakt. Volg deze 5 stappen en je website gaat eindelijk écht leads opleveren.
Wat krijg je?
Een PDF-bestand met daarin een flowchart. In deze flowchart zie je precies welke 5 stappen je moet zetten en wat er per stap bij komt kijken.
Per stap een e-mail met extra toelichting. Geen lang, blaartrekkend verhaal, maar kort, krachtig en motiverend.