Dutch Vitamins
Hannelore Kron
In april 2017 mailde Hannelore van Dutch Vitamins ons: “Ik heb ernstig behoefte aan een nieuwe website. Ik ben als professional enorm gegroeid de afgelopen jaren, maar mijn presentatie naar buiten toe is in uitstraling en content blijven hangen in 10 jaar geleden. Ik schaam me er inmiddels voor. Tijd voor actie dus!”. En die actie kwam er! Omdat Hannelore copywriter is, schreef ze zelf deze klantcase voor ons.
Stel… Je hebt als tekstschrijver/copywriter een eigen bedrijf
- Je schrijft commerciële teksten voor ambitieuze bedrijven en merken…
- Je helpt hen met branding en positionering…
- Je adviseert hen over meer omzet maken via hun website door de nieuwste inzichten…
En je hebt zelf een zwaar verouderde website waarvan je vrienden zeggen: “Hé Hannelore, de zero’s belden: ze willen hun webdesign terug!” Dan gaat er iets niet goed in je business.
En toch was dat de situatie waar mijn bedrijf in 2017 in zat. Door alle klussen voor klanten kwam ik maar niet toe aan het vernieuwen van mijn eigen website. Maar door mijn verouderde uitstraling moest ik teveel tijd steken in persoonlijke acquisitie. Mijn website en bedrijfsidentiteit waren duidelijk uit elkaar gegroeid. Hier moest iets gebeuren. En rap een beetje.
Maar ja, welk bureau kies je uit als je zelf ook verstand hebt van hoe je websites slim indeelt zodat je meer verkoopt? Als je zelf ook bedrijven adviseert over technieken om bezoekers zo snel mogelijk te laten rammen op die bestel- of contactknop? En als je zelf een zeer duidelijke mening hebt over de doorvertaling van je nieuwe huisstijl in je website?
Pokke-eind weg, maar de moeite waard
Nou, dan kom je dus uit bij Buro Staal. Toegegeven: De Lier was wel een pokke-eind weg van mijn woon- en werkplaats Utrecht, maar maakt dat uit als ze verder gewoon kwaliteit leveren? Niet echt, zo bleek al snel. Het was de moeite waard.
We hadden meteen een klik, en we hebben een aantal bijzonder gezellige en nuttige werksessies gehad in Delft, waarbij we elkaar goed aanvulden. Rosanne luisterde goed, had slimme ideeën, was écht betrokken, en wist zo een design op te leveren dat waanzinnig lekker aansloot bij mijn huisstijl en bij mijn wensen.
Waanzinnig veel reacties
Toen mijn website in juli 2017 live ging, heb ik daar waanzinnig veel reacties op gekregen. En klanten door gekregen. Omdat mijn bedrijfsuitstraling eindelijk past bij wie ik ben, en bij wat ik doe voor mijn klanten. En natuurlijk omdat de teksten op mijn site zo lekker, zo prachtig, zo passend en zo verleidelijk zijn geschreven. Echt een top-copywriter die dat heeft gedaan. O wacht, dat was ik zelf…