Bridging the Gaps

Harriët van der Weele

Bridging the Gaps

Harriët van der Weele

Met een gedateerde website uit 2012 was Harriët van der Weele van Aidsfonds op zoek naar een nieuwe partij om Bridging the Gaps op een begrijpelijke en aantrekkelijke manier aan het publiek te presenteren, want het betreft een complex programma. Buro Staal ging aan de slag!

Wat doet Bridging the Gaps?

Bridging the Gaps is een internationaal samenwerkingsverband dat er, samen met 80 lokale partners in 15 landen, voor zorgt dat kwetsbare doelgroepen zoals LGBT’ers, sekswerkers en mensen die drugs gebruiken toegang krijgen tot hiv-preventie en behandeling. Hoe ze dat doen, is te lezen op de prachtige nieuwe website.

Up-to-date en toegankelijke website

Ik zocht in mijn netwerk naar partijen die ons konden helpen met een herziening van de bestaande website. Sommige partijen die ik uitnodigde, kwamen echter met te zware teams van strategen en creatieven, waardoor het niet in ons budget paste.

nieuwe website Bridging the Gaps

Harriët van der Weele

Communicatieadviseur

Harriët: “Rosanne voelde goed aan waar een programma als Bridging the Gaps mee geholpen is, en maakte een website die verhalen vertelt uit het veld, die het probleem schetst, maar vooral ook de oplossingen in beeld brengt.

Is jouw website ook niet meer up-to-date? We horen graag van je ;-)

Hè gatver, weer zo'n cookiemelding ...

Sorry! Deze website gebruikt geanonimiseerde analytische cookies. We willen ook graag onze marketing cookies in je browser opslaan. Daarmee help je ons de website beter te maken en ons aanbod nog beter af te stemmen. Vind je dat oké? Klik dan op "Tuurlijk!". Meer over de cookies op onze website kun je lezen in onze privacy verklaring.