Boekenweek 2019 | Eén fan per dag

Lezen, lezen, lezen. Wij kunnen er niet genoeg van krijgen. Tijdens de boekenweek ontvang je van ons elke dag een tip én gaan we op zoek naar nieuw leesvoer. Heb jij dé tip voor ons? Laat het ons deze week weten in een reactie op dit bericht.

Vandaag: Eén fan per dag van Jos Burgers

Vraag jezelf eens eerlijk af: wil je een klant echt helpen? Of wil je hem alleen van zijn geld af helpen? Elke ondernemer wil klantvriendelijk zijn. We weten ook wel wat daar voor nodig is. Maar het in de praktijk brengen, is toch vaak een ander verhaal.

Om echt klantvriendelijk te worden, is er een gedragsverandering nodig bij jezelf, je team, je afdeling of je bedrijf. En veranderingen, daar zijn we over het algemeen niet zo goed in… Klantvriendelijker worden gaat over het overtreffen van de verwachtingen van je klant. Door dat elke dag bij één klant te doen, krijg je er elke dag een fan bij en wordt je fanclub steeds groter. Niet alleen fijn voor je klanten die blij met je zijn, maar ook fijn voor het bedrijf omdat fans zelden moeilijk doen, aardig zijn en iets voor je over hebben.

In Eén fan per dag! legt bestseller auteur Jos Burgers hoe je elke dag van één klant een fan maakt, waarom je dat zou doen en welke invloed het op het bedrijf heeft.

Maak van een faaldag geen baaldag – Jos Burgers

Om zijn aanpak te gebruiken, hoef je niet eerst een dik plan te schrijven. Niet al je collega’s hoeven gelijk mee te doen. Je kunt er zelf direct mee starten. En als collega’s zien wat een effect het heeft, volgen ze vanzelf. Zo kun je met kleine stapjes toch die verandering teweeg brengen.

Jos Burgers | Eén fan per dag! | € 20 | 176 blz.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *