Als je wilt groeien is het van belang dat je de juiste doelgroep aanspreekt. Dit werkt het beste als je weet wie je als bedrijf bent, dat niet alleen vertelt maar het je klanten vooral laat ervaren. Als je je branding helder hebt, vormt het een rode draad voor al jouw bedrijfsactiviteiten. Samen brengen we jouw branding in beeld en geven we woorden aan je verhaal.

Kernwaarden

Wat zijn de kernwaarden en drijfveren van je bedrijf? Welke positie hebben jullie in de markt? Wie is jullie doelgroep? Wat maakt het bedrijf uniek ten opzichte van de concurrentie, dus jullie Unique Selling Point (USP)?

We gaan tijdens een strategische sessie samen op zoek naar het antwoord op bovenstaande vragen. Die antwoorden vormen de basis van je branding. Als we samen bepalen dat het nodig is, vertalen we jullie branding naar een écht passende huisstijl.

Huisstijl en beeldtaal

Hoe ziet jullie branding eruit? Letterlijk dus. Welke kleuren, stijlen en vormen horen daarbij? Straalt jullie kleur uit dat je die prijsvechter bent of juist die partij in de top van de markt?

Die vertaalslag maken wij voor je. En dat leggen we ook nog eens duidelijk voor je vast in het identiteitsboek. Met deze uitgebreide basis kan je jaren vooruit. Superhandig, want het geeft je een tastbare houvast voor alle betrokkenen bij jullie marketing én het is geschikt voor zowel intern als extern gebruik.

Hoe je met branding meer klanten aantrekt

Het uitdragen van je branding zorgt ervoor dat je de juiste doelgroep aanspreekt. Je zegt eigenlijk: “Dit is waar wij voor staan en dit is waar wij voor gaan”. Iedereen die dit aanspreekt, voelt een klik met jouw bedrijf. Daardoor zullen ze eerder je producten kopen of diensten afnemen. Met branding trek je dus niet zomaar klanten aan, je trekt er je ideale klanten mee aan. Daarnaast helpt branding om van je klanten ambassadeurs te maken.

Als je branding helder is, gaan we met je website aan de slag.

Wil jij je bedrijf laten groeien?
  • Krijg je te weinig nieuwe klanten?
  • Is marketing een ondergeschoven kindje?
  • Heb je een strategie of doe je gewoon maar wat?
  • Wil je een volgende stap zetten, maar weet je niet waar te beginnen?
Schrijf je nu in voor onze GROEIambities

Je ontvangt twee keer per week een online marketing tip in je mailbox die je helpt je groeiambities te realiseren.

Goed gedaan!
Je hebt je eerste stap op weg naar groei gezet!

Hè gatver, weer zo'n cookiemelding ...

Sorry! Deze website gebruikt geanonimiseerde analytische cookies. We willen ook graag onze marketing cookies in je browser opslaan. Daarmee help je ons de website beter te maken en ons aanbod nog beter af te stemmen. Vind je dat oké? Klik dan op "Tuurlijk!". Meer over de cookies op onze website kun je lezen in onze privacy verklaring.